Heisann….

Har akkurat registrert meg, og dette blir min første blog.

Vet ennå ikke hvor dette vil føre, men ettersom jeg er en skikkelig filmnerd, regner jeg med å bruke siden hovedsakelig til å skrive om film. Og kanskje musikk og bøker. Eller bare hverdagen min. Vi får se.

Jennukka

Om Jennukka
Medieviter med hovedfokus på film. Interessert i film, musikk og litteratur, og det er det jeg i hovedsak kommer til å skrive om her. Det vil være en blanding av nytt og gammelt, en del jeg liker og enkelte ting som jeg kanskje ikke syns er så bra.

Legg igjen en kommentar

